Keresés
Generic filters

Óvintézkedések a T-Szol Zrt. ügyfélszolgálatain

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy november 10-től a koronavírus-járvány helyzetre tekintettel az alábbi óvintézkedéseket vezetjük be a T-Szol Zrt. ügyfélszolgálatain.

A Központi (Fő tér 18/E) és Temetkezési (Síkvölgyi Temető, 3-as kapu) Ügyfélszolgálati Irodákban az alábbi óvintézkedések lépnek életbe:

  • Kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk használata!
  • Kötelező az előzetes időpontfoglalás!
  • Az ügyfélszolgálat területén csak az ügyet intézők tartózkodhatnak, ezért megkérjük kedves látogatóinkat, hogy a bejárat előtt várakozzanak.
  • A személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő).
  • Kérjük, hogy az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolság és a higiéniás előírások betartására.

Előzetes időpontfoglalás a Központi Ügyfélszolgálatra (Fő tér 18/E):
Az időpontfoglalás online a www.tszol.hu/idopontfoglalas honlapcímen, vagy nyitvatartási időben a 34/600-700-as telefonszámon lehetséges.

Előzetes időpontfoglalás a Temetkezési Ügyfélszolgálatra (Síkvölgyi Temető, 3-as kapu):
Nyitvatartási időben (H-P: 7-15 óráig) a 34/302-295 vagy a 34/309-166 telefonszámokon.

Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy sírhelymegváltással és sírhely-meghosszabbítással kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint telefonon intézzék.

Kérjük, hogy az ügyfélszolgálatok látogatása helyett lehetőség szerint a nem személyes ügyintézési formákat használják (online fiók, telefon, e-mail vagy posta).

A T-Szol Zrt. nem személyes elérhetőségei:

Társaságunk folyamatosan követi a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználói számára.

Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.

Ugrás a tartalomhoz