Keresés
Generic filters

E-számla tájékoztató

Papír alapú számla helyett igényeljen környezetbarát, online elérhető e-számlát (elektronikus számlát).

E-számla igényléséhez először regisztrálnia szükséges E-ügyintézés felületünkre, melynek használatával könnyebben, gyorsabban és kényelmesebben intézheti távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeit. Ha ezen a felületen e-számlára vált és e mellett csekk helyett elektronikus fizetési módot választ, úgy környezetének megóvásában is tevékenyen közreműködik.

Miért éri meg e-számlára váltania?

  • Nem kell többé sorban állnia a Postán.
  • E-mail értesítést kérhet e-számlája kiállításáról.
  • Fizethet online, bankkártyával vagy akár utalással.
  • Bárhol, bármikor megtekintheti és letöltheti számláit.
  • Környezetbarát, hiszen nem fog kapni papír alapú számlát.

Miért éri meg ezen kívül is regisztrálni az E-ügyintézés (elektronikus ügyintézés) felületünkre?

  • Rendezheti számlái, esetleges tartozásai egyenlegét, akár bankkártyás fizetéssel.
  • Havonta bejelentheti melegvíz-mérőóra állását.
  • Módosíthatja elérhetőségeit.

Elektronikus ügyintézési felület:

Kövesse az alábbi leírást a regisztrációhoz.

  1. A kért adatokat bármely, három hónapnál nem régebbi számláján megtalálhatja. Kérjük, készítse elő a regisztrációhoz.
  2. A felületen történő regisztráláshoz kérjük, szíveskedjen ellátogatni honlapunkra:

www.tszol.hu vagy www.tszol.hu/e-ugyintezes

  1. Kattintson az „E-ügyintézés” ablak „Regisztráció” gombjára

E-számla tájékoztató

  1. Töltse ki a kért adatokat.

Kérjük, adja meg:

  • e-mail címét, melyre az értesítést kéri,
  • adjon meg egy minimum 6 karakterből álló felhasználónevet és egy jelszót, melyeket a későbbi bejelentkezés során kíván használni.

A regisztrációhoz szükséges egy három hónapnál nem régebbi távhőszámla, melyen megtalálja az alább kért adatokat:

  • Ügyfélkód: „Felhasználó azonosító száma” (a számla első oldalán, a fizetendő öszeg melletti keretben található „U” betűvel kezdődő azonosító, pl. U123456)
  • Számlaszám: számla első oldalának jobb felső sarkában található „Számla sorszáma” rubrikánál lévő számsor
  • Számla összege: a számla első oldalán található „Fizetendő összeg” rubrikánál található összeg

E-számla tájékoztató

  1. Kész. Ezt követően be tud jelentkezni E-ügyintézés fiókjába, ahol néhány kattintással válthat e-számlára, a következőkben leírtak szerint.

Fontos információ, hogy a valós ügyféladatok (pl. számlaegyenleg) a regisztráció után 1 munkanappal válnak láthatóvá E-ügyintézés fiókjában. Ezt követően kiegyenlítheti számlájának összegét, akár online, bankkártyás fizetéssel a bal oldali menüsáv „Tartozás” menüpontjában.

Ha már regisztrált E-ügyintézés felületünkre, lépjen be online fiókjába és kövesse az alábbi leírást az e-számla igényléséhez.

  1. A bal oldali menüsávból válassza ki az „E-számla” menüpontot.

e-számla

  1. Pipálja ki a fogyasztási hely címe előtti kis négyzetet és kattintson a „Módosítások elküldése” gombra.

E-számla tájékoztató

  1. Kész. Mostantól csak elektronikus távhőszámlát fog kapni, melyet E-ügyintézés fiókjában tud megnyitni.

Kérjen e-mail értesítést az e-számlák kiállításáról (díjmentes):

  1. A bal oldali menüsávból válassza ki az „Ügyféladatok” menüpontot.

E-számla tájékoztató

  1. Keresse meg az „Értesítési üzenetek beállítása” menüablakot.
  2. Pipálja ki a „Számla Értesítő” előtti kis négyzetet és kattintson a „Módosítások elküldése” gombra.

E-számla tájékoztató

  1. Kész. Mostantól minden alkalommal e-mail értesítést kap e-számlája kiállításáról (az E-ügyintézés fiókban megadott e-mail címére).

Fontos információ, hogy az e-számla az üzenet kézbesítésétől számított 5 munkanapon belül válik elérhetővé E-ügyintézés fiókjában. Ezt követően kiegyenlítheti számlájának összegét, akár online, bankkártyás fizetéssel a bal oldali menüsáv „Tartozás” menüpontjában.

További információt a honlapunkon elérhető E-kisokosban talál (www.tszol.hu / Tájékoztatás / Dokumentumtár / Ügyfélszolgálat / Tájékoztatók / E-kisokos). Kérdés esetén kérjük, hívja a T-Szol Zrt. Ügyfélszolgálatát a +36 34 600 700-as telefonszámon vagy írja meg kérdését a tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu címre.

Megszakítás