Tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. felhasználóit, hogy a koronavírus miatt ideiglenesen bezárt Központi Ügyfélszolgálati irodánkat (Fő tér 18/E.) 2021. április 19-én hétfőn, óvintézkedések és korlátozások bevezetésével újranyitjuk. A látogatás továbbra is kizárólag előzetes időpontfoglalással és szájmaszk viselésével lesz lehetséges, az intézkedés visszavonásáig.
Az ügyfélszolgálat személyes látogatása az újranyitást követően kizárólag előzetes időpontfoglalással történhet. A foglalásra online a www.tszol.hu/idopontfoglalas honlapcímen, vagy telefonon a 34/600-700-as számon van mód.
Kérjük a kedves felhasználókat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az ügyfélszolgálat látogatása helyett továbbra is a nem személyes ügyintézési formákat válasszák (online fiók, telefon, e-mail vagy posta). Erről részletesebb tájékoztatás, az elérhetőségek megjelölésével közleményünk végén olvasható.
Az időpontfoglaláson túl az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata is kötelező.
A várakozóteret és a gyereksarkot lezártuk, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intézők tartózkodhatnak, ezért megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a bejárata előtt várakozzanak. Kérjük felhasználóinkat, hogy a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő), valamint az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolság és a higiéniás előírások betartására.
Ügyintézőink a megszokott nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre:
- Hétfő: 7 – 19 óráig
- Kedd: 8 – 14 óráig
- Szerda: 9 – 17 óráig
- Csütörtök: 10 – 17 óráig
- Péntek: 8 – 12 óráig
Közös ügyfélszolgálatunkon a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. is várja ügyfeleit. Látogatása előtt kérjük, tájékozódjon a hulladékkezelő újranyitási feltételeiről a vállalat honlapján (www.vvhulladekkezelo.hu) vagy központi telefonszámán (34/600-700).
A T-Szol Zrt. nem személyes elérhetőségei:
- Online E-Ügyintézés fiókban intézhető ügyek:
- Ügyféladatok módosítása,
- Elektronikus fizetés (bankkártyás),
- Mérőóraállás-bejelentés,
- E-számla igénylése – E-Ügyintézés regisztráció után, mely honlapunk (www.tszol.hu) főoldalán lehetséges. Tájékoztató a regisztráció menetéről: www.tszol.hu/szolgaltatas/tavhoszolgaltatas/e-szamla
- Telefon:
- Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
- 34/600-700 (Ügyintézési vonal; hívható H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig)
- 34/200-288 (Közvetlen hibabejelentési vonal; éjjel-nappal hívható)
- Temetkezés: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)
- Közterület-kezelés: 34/600-700 (Hívható H-P: 8-16 óráig)
- Társasházkezelés és Ingatlangazdálkodás: 34/316-022
- Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
- E-mail: tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu, tavho.hibabejelentes@tszol.hu, temeto@tszol.hu, tarsashazkezeles@tszol.hu, kozteruletkezeles@tszol.hu, ingatlanhasznositas@tszol.hu
- Posta: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.
Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.