Fogyasztóink a szolgáltatásunkkal összefüggő hibát a folyamatosan működő, éjjel-nappal hívható 34/200-288-as közvetlen vonalon vagy a 34/600-700-as központi telefonszámon (az 1/2 menüpontban) jelenthetik be. A bejelentést hangfelvétellel rögzítjük, erről a fogyasztót az ügyintézés kezdetekor tájékoztatjuk.
Az Igazgatóság címére (2800 Tatabánya, Győri u. 23.) levélben vagy a tavho.hibabejelentes@tszol.hu elektronikus levélcímre érkezett bejelentés iktatás után az illetékes ügyintézőhöz kerül, aki köteles a bejelentést kivizsgálni és 15 napon belül a bejelentőt levélben tájékoztatni a kivizsgálás eredményéről és a megtett intézkedésekről.
A T-Szol Zrt. szolgáltatási és tulajdoni határa a hőközpont falsíkja, illetve a hőközpontban lévő beépített elzáró szerelvénynek a fogyasztó felé eső oldala. Az épületen belüli rendszer (csővezetékek, radiátorok) üzemeltetése, karbantartása, javítása, felújítása a tulajdonosok feladata és költsége.
Az épületek ürítése 05. 15. és 06. 30. között a közös képviselet kérésére egy alkalommal díjmentes. Ettől eltérő időpontban a beavatkozás csak térítés ellenében végezhető el. A fizetendő összegeket a Díjtáblázatok menüpont alatt található „A műszaki beavatkozások díjai, vállalkozási díjak” mappa tartalmazza.
A fogyasztói rendszereken a T-Szol Zrt. csak szabad kapacitásának erejéig vállal munkát a Díjtáblázatok menüpont alatt található „A műszaki beavatkozások díjai, vállalkozási díjak” mappában meghatározott díjszabásért.
Az épület közös helyiségeire vonatkozó munkavégzést – a fizetési feltételek miatt – csak a közös képviselő bejelentése alapján végezzük el. Ez alól az azonnali, sürgős beavatkozást igénylő esetben eltekintünk.