Keresés
Generic filters

Indul a fűtésszolgáltatás

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy az elmúlt időszak, valamint a következő napok várható hűvös időjárására való tekintettel 2018. szeptember 28-án Társaságunk elindítja a fűtésszolgáltatást.

Amennyiben egy társasház a Társaságunk által meghirdetettől eltérően október 15-ig nem igényli a szolgáltatást, a közös képviseletén keresztül benyújtott egyedi kérelem alapján kérheti a fűtés szüneteltetését.

Az igényeket írásban a tavho.hibabejelentes@tszol.hu e-mail címre várjuk, a fűtés ideiglenes leállítása a bejelentést követő 24 órán belül történik meg.

 

Egyéb tudnivalók:

A távhőellátó rendszer szabályozástechnikája követi a  külső hőmérséklet változásait, így napközbeni kedvezőbb hőmérséklet esetén a fűtési berendezések automatikusan leállnak.

Azon lakásokban, ahol fűtéskorszerűsítést, illetve átalakítást végeztek, légtelenítési problémák jelentkezhetnek, máshol a termosztatikus szelepek ragadhatnak le, ha azok a nyári időszakban le voltak zárva.

A légbuborékok miatt a radiátorszelepeket a fűtés indítása után is egy-két hétig javasolt nyitott állapotban tartani, és csak ezt követően olyan fokozatba állítani, ami kellemes hőmérsékletet jelent. Erre azért van szükség, hogy a rendszerben lévő levegő az összes radiátorból eltávozzon és a fűtés a lehető leghatékonyabb lehessen. Ezért Társaságunk valamennyi fogyasztóját arra kéri, hogy a fűtés elindítása előtt a radiátorszelepeket hagyják teljesen nyitott (5-ös) állásban, hogy a szakemberek a légtelenítéseket a lehető legnagyobb hatásfokkal tudják elvégezni. Ez esetben egy lakóház minden lakásában akár egyszeri ilyen eljárással biztosítható a radiátorok megfelelő hőfokú vízzel való ellátása.

Amennyiben a lakásban csak egy fűtőtest nem üzemel, kérjük, keresse közös képviselőjét.

Ha azt tapasztalja, hogy a radiátorból víz szivárog, a fűtéskorszerűsített rendszereknél a radiátorcsap és a felszerelt alsó szelep együttes elzárásával a hibás radiátort kizárhatja a vízáramból, és amíg szerelőről gondoskodik, a szivárgást átmenetileg megszüntetheti. Amennyiben nem rendelkezik radiátorcsappal és felszerelt alsó szeleppel, értesítse a társasház közös képviseletét vagy a távhőszolgáltatót.

További távfűtéssel kapcsolatos hibaelhárítási igényét a 34/600-700-as éjjel-nappal hívható telefonszámunkon jelezheti.

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Használati feltételek and Adatvédelmi irányelvek
Powered by Estatik
Megszakítás