A partnerség jegyében és a városban élők magas színvonalú kiszolgálásának biztosítása érdekében közös képviselői fórumra invitálta a helyi közös képviseleteket a T-Szol Zrt.
A Tatabányai Szolgáltató Zrt.-t, hűen a nevéhez, megalakulása óta az a cél vezérli, hogy az általa összefogott városi cégek magas minőségű szolgáltatást nyújtsanak a tatabányaiaknak. A közvetlen kapcsolattartás és a rugalmas ügyintézés érdekében ügyfélszolgálati irodát is nyitott a vállalatcsoport, ahol figyelmes és segítőkész munkatársak várják az ügyfeleket. A T-Szol Zrt. azonban közvetetten is szeretne eljutni az itt élőkhöz: nem csupán a problémáikat megismerni és megoldani, de meghallgatni ötleteiket, javaslataikat is – ezen elhatározásból szervezték meg a közös képviselői fórumot is.
A megjelenteket dr. Hidas János igazgatósági elnök köszöntötte, röviden bemutatva a cégcsoport működését, a szervezeti átalakításokat, valamint a most első alkalommal meghirdetett fórum célját. Dr. Hidas János hangsúlyozta, a tatabányaiakra nem csupán egyszerű fogyasztóként tekintenek, hanem mint az új ötletek legbőségesebb forrásaira. A helyi közös képviseletekben pedig olyan lehetséges partnereket látnak, amelyek tolmácsolásában az emberek valós és reális problémáit ismerhetik meg. És ami még ennél is fontosabb, hogy a rendszeres egyeztetésekkel, a különböző nézetek összehangolásával, a félreértések tisztázásával, együttműködve igazi és célzott megoldásokat találhatnak, pontos és hiteles információkkal ellátva a tatabányaiakat.
A találkozó sikerét jelzi, hogy végül több órásra nyúlt az egyeztetés. Az ügyfélszolgálati, jogi, műszaki és távhőszolgáltatás témakör köré felfűzött előadások után sok észrevétel hangzott el, melyekre a T-Szol Zrt. munkatársai készséggel válaszoltak, illetve az olyan kérdéskörökben, amelyek némi utánajárást igényeltek, ígéretet tettek, hogy azokat is mindenképpen meg fogják válaszolni. A jelenlévők egyébként nyomtatott formában magukkal is tudták vinni az elhangzott előadások anyagait.
Azokra a képviseletekre is gondoltak továbbá a szervezők, amelyek ezúttal nem tudtak részt venni a fórumon: az előadások anyagát az alábbi linkekre kattintva töltehetik le.
Tájékoztatás közös képviselőknek
- A költségmegosztók alkalmazásának és a költségek megosztásának általános szabályai
- Fűtési költségmegosztó felszerelése és annak elszámolására történő átállás bejelentésére
- Radiátorok egyedi cseréjének közös képviseletek részére a szolgáltató által javasolt szempontjai
- a költségosztók bejelentésével és éves elszámolásával kapcsolatos tudnivalók, jóváíró és hátralékos számlákkal kapcsolatos tudnivalók, közös képviselő váltás bejelentése
- a társasházak fűtési rendszerével kapcsolatos töltésiürítési problémák
- egyedi fűtéskorszerűsítések, fűtés leváláscsatlakozás
- fűtés szolgáltatás változtatása (görbe emelés), egyéb bejelentések (leállás, indulás) kérése
- hiba bejelentések, szolgáltatói határok I
- hiba bejelentések, szolgáltatói határok II