Tisztelt Ügyfelek!
Ezúton tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. felhasználóit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése következtében 2020. március 16-ától a Központi ügyfélszolgálati irodánkon (Fő tér 18/E.) a személyes ügyintézést szüneteltetjük. Fő téri irodánk az intézkedés visszavonásáig zárva tart.
A Síkvölgyi temetkezéssel foglalkozó ügyfélszolgálati irodánk (Síkvölgyi út, hrsz. 01009/12) nyitvatartását egyelőre nem korlátozzuk, azonban megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy sírhelymegváltással és sírhely-meghosszabbítással kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint telefonon intézzék.
A személyes ügyintézés helyett kérjük, hogy az alábbi ügyintézési formák közül válasszanak:
- Telefon:
- Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
- 34/600-700 (Ügyintézési vonal; hívható H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig)
- 34/200-288 (Közvetlen hibabejelentési vonal; éjjel-nappal hívható)
- Temetkezés: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)
- Közterület-kezelés: 34/600-700 (Hívható H-P: 8-16 óráig)
- Társasházkezelés és Ingatlangazdálkodás: 34/316-022
- Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
- E-mail: tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu, tavho.hibabejelentes@tszol.hu, temeto@tszol.hu, tarsashazkezeles@tszol.hu, kozteruletkezeles@tszol.hu, ingatlanhasznositas@tszol.hu
- Online E-Ügyintézés fiókban intézhető ügyek: Ügyféladatok módosítása, Elektronikus fizetés (bankkártyás), Mérőóraállás-bejelentés, E-számla igénylése – a regisztráció honlapunk (tszol.hu) főoldalán lehetséges, tájékoztató kiadvány a regisztráció menetéről: www.tszol.hu/EugyintezesTajekoztato
- Posta: 2800 Tatabánya, Fő tér 18/E.
Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.
Kérjük szíves együttműködésüket mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében!
Az esetleges kellemetlenségért szíves megértésüket és türelmüket kérjük!
Köszönettel,
T-Szol Zrt.