Újranyit a T-Szol Zrt. ügyfélszolgálata

Újranyit a T-Szol Zrt. ügyfélszolgálata - T-Szol Zrt.

Tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. felhasználóit, hogy a koronavírus miatt ideiglenesen bezárt Központi ügyfélszolgálati irodánkat (Fő tér 18/E.) 2020. június 8-án, óvintézkedések és korlátozások bevezetésével újranyitjuk. A látogatás kizárólag előzetes időpontfoglalással és szájmaszk viselésével lesz lehetséges, az intézkedés visszavonásáig.

Az ügyfélszolgálat személyes látogatása az újranyitást követően kizárólag előzetes időpontfoglalással történhet. A foglalásra onlinewww.tszol.hu/online-idopontfoglalas honlapcímen, vagy telefonon a 34/600-700-as számon van mód. Kérjük a kedves felhasználókat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az ügyfélszolgálat látogatása helyett továbbra is a nem személyes ügyintézési formákat válasszák (online fiók, telefon, e-mail vagy posta). Erről részletesebb tájékoztatás, az elérhetőségek megjelölésével közleményünk végén olvasható.

Az időpontfoglaláson túl az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata is kötelező határozatlan ideig. A várakozóteret és a gyereksarkot lezártuk, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intéző látogatók tartózkodhatnak, ezért megkérjük kedves vendégeinket, hogy az ügyfélszolgálat bejárata előtt várakozzanak. Kérjük felhasználóinkat, hogy a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő), valamint az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolságra és a higiéniás előírásokra.

 Ügyintézőink a megszokott nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre:

  •         Hétfő: 7 – 19 óráig
  •         Kedd: 8 – 14 óráig
  •         Szerda: 9 – 17 óráig
  •         Csütörtök: 10 – 17 óráig
  •         Péntek: 8 – 12 óráig

Közös ügyfélszolgálatunkon a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. is várja ügyfeleit. Látogatása előtt kérjük, tájékozódjon a hulladékkezelő újranyitási feltételeiről a vállalat honlapján (www.vvhulladekkezelo.hu) vagy központi telefonszámán (34/600-700).


A T-Szol Zrt. nem személyes elérhetőségei:

o   Ügyféladatok módosítása,
o   Elektronikus fizetés (bankkártyás),
o   Mérőóraállás-bejelentés,
o   E-számla igénylése – a regisztráció honlapunk (www.tszol.hu) főoldalán lehetséges, tájékoztató kiadvány a regisztráció menetéről: www.tszol.hu/EugyintezesTajekoztato

  •         Telefon:

o   Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:

      • 34/600-700 (Ügyintézési vonal; hívható H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig)
      • 34/200-288 (Közvetlen hibabejelentési vonal; éjjel-nappal hívható)

o   Temetkezés: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)
o   Közterület-kezelés: 34/600-700 (Hívható H-P: 8-16 óráig)
o   Társasházkezelés és Ingatlangazdálkodás: 34/316-022

  •         E-mail:

o   tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu,
o   tavho.hibabejelentes@tszol.hu,
o   temeto@tszol.hu,
o   tarsashazkezeles@tszol.hu,
o   kozteruletkezeles@tszol.hu,
o   ingatlanhasznositas@tszol.hu

  •         Posta:

o   2800 Tatabánya, Győri út 23.

Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.

Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.